Všeobecné obchodní podmínky
1. Úvodní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi pořadatelemodborného právního kongresu Právní prostor (dále jako „akce“) a návštěvníky akce.
- Pořadatelem akce je společnost ATLAS consulting spol. s r.o., se sídlem Výstavní 292/13, Ostrava – Moravská Ostrava, 702 00, zapsaná u Krajského soudu v Ostravěpod sp. zn. C 2393, IČO: 46578706.
- 3. Pokud se v těchto všeobecných obchodních podmínkách mluví o návštěvníku, rozumí se jím držitel vstupu jakékoli kategorie, včetně partnerů, vystavovatelů, přednášejících a zástupců sdělovacích prostředků.
2. Platnost všeobecných obchodních podmínek
- Návštěvníci se při vstupu do místa konání akce řídí:
- Těmito všeobecnými obchodními podmínkami.
- Návštěvním řádem místa konání akce nebo jiným obdobným dokumentem vydaný provozovatelem místa konání akce.
- Případnými dalšími dokumenty a ujednáními uzavřenými s pořadatelem.
- Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou platné zakoupením nebo jiným přijetím vstupu, popřípadě vstupem do místa konání akce a takovým momentem vyjadřuje návštěvník svůj souhlas s nimi.
3. Registrace (přihláška)
- Návštěvník na webových stránkách akce www.kongrespravniprostor.cz v sekci Vstupenky vybere typ vstupného a vyplní fakturační údaje a odešle kliknutím na tlačítko „Objednat s povinností platby“ pořadateli.
- Návštěvník se může na akci registrovat rovněž prostřednictvím telefonické či mailové objednávky u pořadatele, popř. jiným individuálně dohodnutým způsobem.
- Nejpozději do 3 dnů od online objednávky vstupenek, telefonické či emailové objednávky obdrží návštěvník potvrzení o účasti.
- Nejpozději do týdne od přijetí objednávky obdrží návštěvník e-mail se zálohovou fakturou na úhradu účastnického poplatku.
- Po úhradě účastnického poplatku zasílá pořadatel návštěvníkům podrobné organizační informace a aktuality týkající se akce.
4. Platební a storno podmínky
- Úhrada účastnického poplatku musí být provedena před akcí na účet označený pořadatelem. Cena a platební podmínky jsou uvedeny na webu akce.
- Pro stornování již provedené objednávky účasti platí následující storno podmínky:
- Deset (10) dní před začátkem – storno poplatek 30 % z účastnického poplatku,
- Pět (5) dní před začátkem – storno poplatek 50 % z účastnického poplatku,
- Tři (3) dny před začátkem – storno poplatek 70 % z účastnického poplatku,
- Dva (2) dny a méně – storno poplatek 100 % účastnického poplatku. (Termínem storna se rozumí den, kdy bylo stornování objednávky pořadateli doručeno.)
- Storno objednávky účasti musí být doručeno pořadateli na kontaktní adresu info@kongrespravniprostor.cz nebo písemně na adresu pořadatele.
- Pokud se nebude moci registrovaný návštěvník akce účastnit, je možné za sebe vyslat náhradníka, kterého je však nutné telefonicky +420 596 613 333 nebo emailem info@kongrespravniprostor.cz nahlásit pořadateli (Povinné informace: firma, osoba,která se neúčastní a titul, jméno, příjmení a email náhradníka).
- V případě naplnění kapacity akce si pořadatel vyhrazuje právo příjem objednávek přerušit nebo zcela zastavit.
5. Účast na akci
- Návštěvníci akce jsou povinni zdržet po dobu konání akce veškerého protiprávního jednání a počínat si tak, aby jejich jednáním nedocházelo ke škodám na majetku pořadatele nebo třetích osob.
- Návštěvníci jsou povinni nerušit svým chováním přednáškovou část akce, chovat se ohleduplně k ostatním návštěvníkům a v případě mimořádných událostí respektovat pokyny personálu pořadatele, provozovatele místa konání akce a příslušníků složek záchranného systému.
6. Změna termínů a programu
- Pořadatel si v naléhavých případech vyhrazuje právo na změnu termínu či místa konání akce.
- V případě zrušení nebo nekonání akce před jejím začátkem z důvodů neležících na straně pořadatele a nezpůsobených návštěvníkem má návštěvník nárok na volný vstup na další ročník akce konaný po zrušeném nebo nekonaném ročníku.
- Při přerušení nebo ukončení akce po jejím začátku z důvodů nezpůsobených pořadatelem nárok na vrácení ceny účastnického poplatku zaniká.
- Pořadatel nevrací nevyužitý účastnický poplatek. Marným proběhnutím akce se nevyužitý vstup na akci stává neplatným.
- Pořadatel si vyhrazuje právo na změnu již ohlášeného programu akce.
7. Pořizování záznamů a ochrana osobních údajů
- Pořadatel informuje, že v průběhu akce jsou pořizovány audio, foto i video záznamy přednáškové části akce a dále jsou pořizovány fotografie či krátká videa z celé akce v souladu s ustanoveními § 88 a § 89 zák. č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
- Účelem pořizování záznamů je výkon práv a oprávněných zájmů pořadatele ve formě dokumentace průběhu akce, předkládání informací o akci partnerům akce a propagace akce, a informování o akci prostřednictvím zpravodajství.
- Návštěvník svým vstupem na akci bere na vědomí, že jeho podoba může být obsažena na foto či videodokumentaci a souhlasí s tím.
- Pořadatel se zavazuje vyvarovat se použití těchto materiálů, které mohou být považovány vůči zobrazeným osobám za urážlivé či nevhodné.
- Veškerá dokumentace dle tohoto článku je pořizována a zpracovávána v souladu s Podmínkami ochrany osobních údajů pořadatele, které jsou umístěny na webu pořadatele www.atlasconsulting.cz.
- Návštěvník je oprávněn pořizovat z akce a všech jejích jemu přístupných součástí audio i video dokumentaci pro vlastní potřebu v rozsahu, ve kterému mu to umožňuje platný právní řád. Přitom je povinen šetřit práva třetích osob a nijak nenarušovat průběh akce.
Kontaktní informace pořadatele
ATLAS consulting spol. s r.o.
IČO: 46578706
Výstavní 292/13, Ostrava – Moravská Ostrava, 702 00
Zapsána v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 3293
Email: marketing@atlasgroup.cz
Tel.: +420 596 613 333